Monday, May 25, 2009

Janji ditepati...


I'm back...


Hoyehhh...aku cuti panjang lagi minggu lepas...Khamis...Jumaat...Sabtu...Ahad...Cuti je la panjang. Tapi rehatnya only on Sunday...Why??? k...Jom layan story aku...

Last entry aku ngah decide nak cuti ke tak kan...Lastly cuti gak aku ari Khamis tu. Tapi cuti-cuti pun aku masuk opis dulu siapkan kerja apa yang penting...KERJASAMA...wonderpets kami datang untuk membantu...WONDERPETS...Ni apahal lak tetiba je wonderpets lak yang kuar ni. Suka ati aku la kan nak tulis apa. Sebab aku yang tulis...Tulis ke???? Bukan taip ke??? Ape-ape je lah..Sambung balik...jangan nak ngarut panjang-panjang...sebelum tu meh layan lagu wonderpets dulu k...



OK..dah siap kerja pastu baru isi borang cuti. Betul-betul tak ikut arahan kan aku ni...Bukan(so bukan lah)ke peraturan ofis dah tetapkan nak apply cuti kena 3 hari sebelum nak cuti. Ni sapa nak bertanggungjawab ni...Takpe jangan risau Nor Izwani Mahmud tak pernah suruh orang lain bertanggungjawab atas perbuatan dia. So that my responsibility k...Dun wory boss...

Namapun cuti kan. Aku pun menggunakan masa yang kurang 4 jam tu untuk menshoppingkan diri. Aku perlu mendapatkan pakaian yang berwarna hitammerah untuk majlis anugerah 23hb. Masa terlalu suntuk coz petangnye aku dah kena pergi Alor Setar untuk attend kursus. Dengan menggunakan kuasa power rangers, aku berjaya menMIX n MATCH baju dan kain yang dibeli secara berasingan di tempat yang juga berlainan. Tudung takde yang bekenan di hati. So pakai je tudung lama yang tak buruk lagi k.

Janji nak gerak ke Alor Setar petang. Pastu tak jadi lak. Tukar kul 8 malam. Pastu tak jadi lagi 8.40 malam lak. Last skali kul 10.40 malam baru betolak ke Alor Setar setelah mencukupkan gerabak yang disambung sepanjang jalan. Tu lah yang dinamakan janji ommelayu. Sampai A. Setar kul 11 lebih. Check-in hotel dan terus terbabooooo......

So untuk ari Khamis, 21 Mei 2009, aku dengan hati yang bangga mengisytiharkan bahawa aku telah menmunafaatkan hari itu dengan baik sekali. Beri tepukan kepada diri sendiri kerana pandai menghargai waktu.

Chiawwwww.....

2 comments:

lindosh said...

nak tgk gambaqq hitam merahhh tu

wani® said...

Cik Dosh....
Tunggu dengan kesabaran k...