Tuesday, May 19, 2009

• Morning Briefing •


Hari ISNIN memang hari yang paling takde mud nak gi kerja. Why ha??? Dari dulu sampai sekarang. Aku sebenarnya memang malas nak menjalani rutin Isnin. Apakah kerana masih bersisa cuti hujung minggu...Mungkin juga.

Jumaat lepas aku dah cuti. So kira panjang gak la cuti aku. Jumaat • Sabtu • Ahad. 3 hari tu. Masuk je ofis semalam kalut la prepare report untuk Monday Breifing. Hahaha...mana taknya selalu smua report tu prepare on Friday. Sapa suruh cuti Jumaat. Padan la muka aku. Ok cakap pasal report tu, mana la aku tau kot-kot ada job baru masuk sepeninggalan 1 hari tu. •Alhamdulillah• . Takde apa yang baru. Smua sama je. Suka banget aku...Memang suka. Budak malas memang cam gitu.

HOT story petang semalam bila aku talah di'mention'kan oleh pe'mention' tak berdaftar tentang satu brita ni. Berita apa ye??? Haaa....britanya Family Day tahun 2009 ni diaorang nak buat kat Penang...Sungguh teruja aku mendengarnya. Kenapa aku teruja??? Sebab teruja sangat lah...Sungguh tak ku sangka...Cempedak dah jadi nangka...Dalam banyak-banyak negeri kat Malaysia ni Pulau Pinang yang menjadi pilihan mereka. Dan dalam banyak-banyak tempat lak, Pulau Jerejak yang mereka nak pergi.

Ok aku akan buat luahan perasaan bila aku rasa nak terluah nanti mengenai topik ni k...tapi sungguh lucu bila mendengar dengan teliti hujah-hujah serta sebab musabab mereka memilih itu smua. Pasti smua orang akan faham kenapa aku teruja + terpelik + tertawa + tertaktahu.....

No comments: