Wednesday, May 20, 2009

Masa Berlalu....





Hari ni kerja tak banyak. Bukan tak banyak tapi memang tak de pun. Nak cakap bosan pun tak la jugak. tapi adala sedikit bosan. Ermm..sebenarnya aku nak bagitau yang esok macam nak cuti je. Macam ok...

Banyak benda yang aku nak settle esok. Bendanya first pi PUSPAKOM...2nd pegi lak JPJ..untuk apa semua urusan tu????oooo akan di storykan kemudian hari...Tapi tadi aku ada cakap ngan bos. Bos cakap tak yah la cuti. Siap kerja masuk balik. Tapi aku ye kan je lah. Aku rasa macam tak sempat je. Dari 2 jam bos kasi up jadi 3 jam untuk masa aku buang kat luar tu sebelum masuk ofis balik. Tak cukup lagi ke??? Jawapannya tak cukup sebab tujuan aku banyak lagi sebenarnya.

Dua sebab kat atas tu just nak mention bertapa URGENTnya urusan aku tu. esok..urusan tak 'URGENT'nya berderet-deret lagi lepas tu...salah satunya nak menshopping baju untuk anugerah. Macam best je kan anugerah tu...Nanti aku story k...

So macamana esok? Cuti Ke tak? Meh sini layan aku wat magic untuk dapatkan keputusan. Aku memang suka wat macam ni kalau nak buat pilihan. Cuti...Tak...Cuti...Tak...Cuti...Cuti...Tak...Cuti...Tak...Cuti... (dilakukan dengan cara mengira jari k) So keputusan round one jawapannya cuti...kata hati pun macanm nak cuti...so jawapannya tunggu esok coz nak tengok tindakan pulak. cepat @ lambat..kalau lambat jawapannya cuti. Kalau cepat settle, aku akan masuk ofis balik.

So kita tunggu esok k...kalau tak de entry baru esok maknanya aku cuti lah tu...hahaha...akan di hupdet pada 25.05.09. Kenapa? OOOooo coz esok petang aku dah nak bertolak untuk ke kursus. Jadi masuk balik kerja ari isnin. Selamat menkursuskan diri untuk aku dan rakan-rakan seperjuangan ku...Linda...Sharul...Abang Din...Aband Wazir...Boss pun ye gak walaupun bukan peserta tapi Fasilitator.

Chiawwww..

No comments: