Wednesday, December 31, 2008

Aku YanG KemalasaN

Huhuhu...Setelah hampir seminggu bercuti, hari ni kena masuk kerja smula. Bertapa malasnya aku nak memulakan kerja-kerja ku yang dah bertambun ni. So untuk dapat feel di petang ini, maka aku mulakan kerja pagi ini dengan mengupdate blog aku yang dah 10 hari tak di intai. Cian die...

Sepanjang 10 hari ni gak lak aku sebenarnya banyak sangat aktiviti.

20.12.2008 ( Sabtu)
- Pegi KL ngan member kolej aku dulu Mr. Ejay. Katanya nak buka mata n minda aku. So dengan menaiki BMW 5 Series aku bawa skali teman tapi mesra aku sapa lagi kalau tak cik Dosh ke The Mines Resort, Sri Kembangan. Ni la sumur idup aku naik BMW macam tu. Haaa...apa ada kat The Mines tu???? Kat sana berhimpunnya jutawan-jutawam melayu tanah air yang dilahirkan oleh Hi-O Marketing. Memang menakjubkan. Hampir 10 ribu yang attend perhimpunan Aniversary Hi-O ke16 malam tu.

23.12.2008 (Selasa)
- Malam ni first time aku join class IMP. Class ni sebenarnya untuk orang2 yang join Hi-O Marketing. Macam2 ilmu pengetahuan yang di berikan dalam class ni. Mula2 aku rasa macam malas nak p class je. Tapi bila fikir2 balik kalau aku tak p class bila aku nak pandai so aku p la gak. Class kat mana? Kat depan BJ Mall, Penang. Jauh tu!!!

28.12.2008 (Ahad)
- Petang ni skali lagi aku kena p class. Tapi tak pe ilmu yang dapat dalam class tu bleh aku gunakan untuk memajukan diri aku dalam business MLM ni. Yang penting eppy....

29.12.2008 (Isnin)
- Tanpa dirancang, tetiba ada budak sorang ni tetiba message aku ajak p mandi sungai. Mula2 ayat dia, tak kisah la sungai mana pun. Janji sungai. Pas tu dalam 2 3 message dia pun cakap Sungai Sedim. Pada mulanya aku agak kemalasan nak join. Almaklumlah duk dalam selimut lagi waktu tu. Lama juga aku nak wat keputusan. Last skali aku join gak la bila memikirkan aku pun dah lama kempunan nak mandi sungai. So pegi la aku bertiga ke Sedim. Malas nak citer panjang, apa yang pasti kami bertiga enjoy giler dapat mandi sungai walaupun syampoo n pencuci muka aku di hanyutkan arus sungai yang deras. Sedihnya...

30.12.2008 (Selasa)
- Hoyee!!! Aku cuti ari ni. Appoiment ngan prospek tunda. So aku tdo dan makan sepanjang hari. Gemuk la lagi aku pas ni.

31.12.2008
- Hari yang membosankan bila aku perlu meninggalkan bantal busuk, selimut tebal dan tilam empuk seawal 6.00 pagi. Eeee tensionnya...Jeles lak ngan teman tapi mesra aku yang still cuti n tengah duk golek2 atas tilam. Apa pun inilah yang dinamakan rutin kehidupan.....Chiawwww

4 comments:

Unknown said...

jgn jelesss.. i still cutiii

hahaha

wani® said...

tak pe...see u on friday dear....

Nazri Ahmad said...

gosh!i hate MLM...hehehe, thanx boh link aku kt blog hg..i'll do d same! ;p



- - - Mamak - - -

wani® said...

ala Mamak...bukan sumer MLM pun bermasalah....hehehe...Hidup Hi-O....