Wednesday, October 20, 2010

• S Y O K N Y A C U T I •

Esok aku cuti...2 hari...+ sabtu n ahad...so jadinya aku bercuti selama 4 hari. Lama rasanya tak bercuti secara banyak (melebihi 1 hari adalah banyak bg aku k)...so aku rasa macam terlebih syok plak. Kali ni bukan lah aku bercuti secara membazir (ambik cuti tapi datang opis) coz aku akan ke Putrajaya. Cuti melebihi satu hari adalah cuti secara pukal bagi aku. This time cuti aku adalah untuk adik ku.

Malam ni akan bertolak ke Putrajaya dengan mak + ayah + adik lelaki bagi meraikan konvokesyen adik perempuanku. Majlis diadakan di PICC. So setelah meraikan 2 konvokesyen sebelum ini, mak ayahku akan meraikan konvokesyen ke 3 dari anak kedua mereka. Sebelom ni aku ngn adik lelakiku nya majlis.

Aku malas nak taip pepanjang arini. So akan disambung di en3 akan datang....Daaaaaaaaaaaaaaa....

Chhhiiiaaawwwwww........

No comments: