Thursday, October 28, 2010

•Hargai Masa•


Time2 sakit jiwa tak tau nak buat apa atau dah tak leh sangat nak buat kerja hakiki, ni lah kerja tak hakiki aku. Abis smua gambar yang berpotensi untuk di'edit' akan aku adit...Dibuat dengan keadaan semahu-mahunya k. Macam gambar kat bawah tu, aku edit sebab tak de mende nak buat dah. Sian kami berdua dikerjakan aku. Kluar umah pakai baju calour-molour bagai, tapi aku edit jadi gambar zaman Allahyarham Tan Sri P. Ramlee...cumanya ni versi moden sebab boleh disemakkan oleh macam-macam.


Aku pernah beberapa kali ditanya " Tak juling ke mata hang coz hari2 ngadap komputer"...ok...meh aku tolong jawabkan seikhlas dan sejujurnya....Sampai saat ni mata aku masih lagi berada dalam kedudukan asal. Dalam fahaman lainnya, sama macam first time aku tgk dunia dulu. Posisi asal masih kekal. So ngadap komputer hari2 bukanlah punca juling. Tapi kalau hang tanya aku " Mata hang ok jer hari2 ngadap komputer tu"...Soalan ni jawapan dia berbeza sikit. Sbb dulu aku tak kelabu asap tgk colour molour ni...Sekarang mmg kureng sikit. Colour yang terang kadang2 aku nampak malap...kalau yang malap sure kelabu asap terus...Jadi ikutlah piawaian yang ditetapkan kalau tak mau jadi macam aku.

Tetiba macam dah tak dak minyak nak goreng...So aku tutup api dulu k....Daaaaaa...

Chiaaawwwww....

No comments: