Friday, October 15, 2010

Malam Yang Bosan Kini Macam Segar...

Wahhh dah lama aku tak melawat rumahku ini...ianya dibiarkan usang dan dipenuhi sawang...Hakikatnya aku merinduinya...My Blog kini ku kembali...

Sebenarnya dah lama aku bercatur-catur nak updet blog ni...rasa mcm banyak sangat cerita terpendan di tahun 2010 ni. Dek kerana kelalaian aku memunafaat masa dengan sepandai-pandai manusia, maka aku rasa macam tak cukup masa jer nak menaip kat sini. Tapi sumpah aku tak tipu (mak selalu pesan jgn main sesumpah...nnt kena gigit) beribu-ribu saat aku buang macam tu ja tanpa guna dengan baik. Macam buang duit kat mall beli benda tak berpekdah. Atau beli kasut bling-bling warna GOLD yg nampak cantik tapi sampai harini tak pakai...membazir bukan...

Ok...aku tak mau cakap bukan2. Nak guna masa yg mud baik ni dengan suksessnya. Tahun 2010 ni ada beberapa perubahan dalam hidup aku. Yang negativ dan dukacita aku jadikan pengajaran. Dalam masa yang sama Allah tetap memberi 2010 aku dengan positif dan sukacita. Yang ni akan ku jadikankn pedoman bagi lebih berjaya dalam future aku.

Sebagai mukadimah atau kembali membersihkan sawang ni aku hanya nak dapatkan mud mengarang terlebih dahulu...So aku rasa enuf untuk cucian malam ni. Setidak-tidaknya kebosanan aku malam ni dah segar...Esok akan ku cuba memberanakkan entry lagi...so now masa untuk terapi badan...daaaaaaa....

Chiaaaawwwwwwwwww........

No comments: