Monday, October 25, 2010

• Autoshow @ Autocity, Juru •

Setelah berhari-hari(lebih pada sehari ok) choti2 Mesia, aku kena la balik Penang. Mana tak nyabesok dah Senin. Dah masuk keja balik. Tapi aku rasa macam tak puas nak golek2 atas katil kat kampung ni. Paling tak puas nak atur makanan yang luvly mommy in da world masak. So serbaserbi aku tak puas hati lagi lah. Tapi perasaan ni akan berlaku pada hari aku mewajibkan diri aku pulang ke Penang dari kampung. Kenapa ek???selalu perasan ni akan naik secara melampau2 setiap jam.

Macam hari ni. Planning asal nya aku nak balik pagi. Kalau boleh pepagi buta gitew...tapiiiiiii.....tettttt di pendek apa yang panjang....kul 4.00 baru aku panaskan enjin kereta. Baru panaskan ok...belum masukkan barang...belum buat sesi peluk2, cium2, sayang2 seisi kluarga yang ada time tu la...so tu smua aku sengaja gunakan masa selama 30 minit. Sengaja ok...Ayah dah bising. Yer lah puteri kesayangan dia ni nak balik. So banyak la pesanan penaja tak be'Royalti' di kirimkan bersama. Pesanan pertama yg memang dah biasa sangat asal kuar rumah...."Bawa keta tu slow2 sikit wani. Hang tu kalau bawak tak ingat dah"....ok itu pesanan penaja oleh Best Daddy in Da World ok...Mak lak macam biasa la....bawa keta slow2...makan jgn duk meralit(ni bahasa Utara piaw nye)...sembahyang pon jgn duk ambik yang last2(pesanan ini di bawakan khas oleh mak aku kepada semua anak2nya ok)...naik keta baca2 sama(mean doa n Ayat Kursi)...dan...sampai tepon mak...

4.30 pm /24.10.2010 /Ahad...baru aku gerak dari kampungku jauh nun di sana...ayah serta bondaku...ke Penang...Perjalanan aku memang jauh. Mana taknya nak balik ke Penang aku kena lalaui dua buah Negara(saja nk bg nampak besar sikit)..iaitu Negara Perak n Negara Kedah...Peluang melalui negara org aku tak lepaskan. So aku singgah la Kulim di Negara Kedah Darul Aman dan Tenteram.. Pickup someone there. Aku pon tak tau kemana nk dituju. Plan aku setakat Kulim tu jer. At last aku sampai disini.....

Bukti yang aku sampai kat autoshow tu k....bukti lain cukup la sekadar simpanan peribadi...

Atas tu nyer hiasan, serba serbi aku suka...dan dah jatuh cinta pon...paling admire sarung kusyen tu...aku nak jugakkk....


Walaupon harga emas naik...tapi owner motor ni still bg motor dia pakai emas...merelip merelap lg tu....layan mata boleh la...tp kalau suh aku naik, sumpah tak naik nyer....takut kena keja ngn perompak.

Nice...

Suka aku layan gambar yang colour malour ni...

Dun try dis at hom...kang orang cakap senget n gilos...kalau nak basuh kete basuh lah secara ilmiah...

Ni la wajah2 penyeri show tu...kalau tak de aweks yang cam gini tak meriah la kot...

Layan jer lah gambar yang dah macam album tu ek...aku pon nak layan gak gambar yang belambak-lambak aku snap ni...tapi yang aku buh kat sini kira yg best2 gak ler...So dah tak de idea nak membebel dah...Apapon aku nak wish TENKIU SO MUCH kat 'sum1' yang sudi bawa aku p layan tempat2 camgini. Kalau aku sendiri macam tak kuasa nak p kot...Lain kali bawa lagi yer....

Mak anak mu ini sampai di rumah tepat jam 10.00 mlm. Mandi...Solat...n..melahirkan entry ini secara normal...Laporan lengkap ini telah siap..daaaa.....

Chiawwww.....

No comments: