Thursday, November 20, 2008

@pa2 @je!!!

This week i'm not feeling well.Why? Don't know. But last nite aku rasa tetiba je jiwa aku dh tenang kembali. Apa sebabnya aku pn tak tau. Yang pasti semalam aku dpt cakap ngan Putera Bunian yang pergi bertapa kat Pasir Bedengung. Huhuhu. Setelah berhari2 ku cuba menelefon ttp apakan daya Putera Bunian tak dpt nk pick-up my call. Munkin jarinya patah...mugkin juga mahaguru sedang memerhatikannya atau mugkin jg dia tdk berupaya mengangkat fone yg berat itu. Erm...hanya dia dan dirinya saja yang tau...

Apa2 pn minggu ni aku tak sabar nak tggu durian runtuh. Tapi ada ka durian runtuh. Aku pn tak tau sapa yg mula menggunakan bahasa yg tak sepatutnya tu. Tp yang bagus nya aku dh tau durian tu nak runtuh bila. Tarikhnya 22.11.2008. Waktunya antara 8.00mlm hingga 12.00mlm. Yang pasti aku akan sabar menanti durian yg bakal runtuh tu. 

1 comment:

Unknown said...

durian runtuh tu harapnya bawak makna laa kat kita nohh ehehee