Wednesday, November 19, 2008

Hangin tul!!!!!!!

That time aku ada story n mood nak mengarang...so aku pn mula la mengarang...Ceritanya Al-Kisah setelah seminggu lbh aku tak leh buka friendster....tetiba jerk semalam leh buka...apa lg syok la...ibarat pucuk dicita ulam mendatang (kata mak aku la...aku tak kata)...apa taknya leh mula operasi ngumpat2...skodeng2...kutuk2...dan sewaktu dengannya...

Setelah loginnya selamat...aku dgn x-citednya mula mencari kawan2 ku untuk mulakan xtvt tak senonoh tu...tiba2 ada memo mention yg aku takde fwen pn dlm list...hangin tul lh aku...setelah bebulan2 buat jejak kasih kat TV 1 bersama kak Ogy...pas tu hilang plak...frust tul la aku...dh la sumer2 fwen aku tu aku dh terpisah paling kurang pn setahun...paling lama 10 tahun...sedih tul...aku pn ngadu la kat member opis aku yg sentiasa memahami dunia cyber ni...dia kata rilek la...nnt2 ok la tu...aku pn dengar la ckp dia...walaupn jiwa kacau jap...

Setelah beberapa jam aku kuar dr fwenster pas tu aku log  la balik...yeyeye...kawan2 aku idup lg dlm peti simpanan aku...nasib baik la tak ilang kan...suspen tul lh fwenster ni kan...kot ya pn nak upgrade jgn la wat kejutan gitew...menci tul la...ni la kesnya yg buat aku ada mood nak menaip kat blog aku yg idup segan tp tak mau mati ni...hahaha...



1 comment:

Unknown said...

sabar wani sabarrr haahaha