Monday, February 14, 2011

• Sepetang D'Pantai Bersih


13 Feb 2011

Actually 13 Feb aku dimulai dgn detik-detik membosankan. But....Finally...kul 2pm mcm tu dpt mesej berbunyi "Nak kuar siap sekarang k...n....bla...bla...bla....". So aku pon macam sikit keHEPPYan la. Time tu baru la kalut nk mandi n sembahyang Zohor. Awai2 tu duk melangut depan TV je ngan adik aku. Konon2 tak kuar la katakan. So relax la...macam tu la lumrah hari cuti aku. Tak kira Sabtu atau Ahad.

So detik2 bosan berlalu untuk hari semalam sebab ada xtvt...Mula2 kuar tu macam tak dak hala tuju. Merapu jer. Ikut tayar kereta je. Ada ke macamtu???? Ermmm kira adalah...aku kalau kluar mesti akan tanya nak p mana. Sampai la aku dapat jawapan yg boleh puaskan hati aku baru aku diam. Kes semalam pon sama gak. Naik je kete aku dah start tanya "kita nak p mana ni..."...bila dah tak palning dulu sblm kluar, ni la jadinya. Masing2 pon tak tau. Macam mengong sehhh....

Last skali aku cakap aku lapar n nak makan. Time tu kreta memang elok2 menghala ke R&R Bagan...So brenti la kat R&R tu...cakap je lapar tp tak mau makan makanan berat2..Ringan2 sudah...Pastu YEYYYYYY.....ada orang blanja Yong Tau Fu...Bedal la kami abis sepinggan...RM 10 utk sepinggan k. Macam tak berbaloi. Tapi bila licin jer pinggan tu...kira berbaloi gak la...Tambah2 orang belanja. Lagi la berbaloi-baloi...

Jom layan gambar...

SUNSET @ 7.10pm


Best dapat tengok Sunset petang tu...Indah sungguh ciptaan Allah SWT...abis tengok sunset kami p dinner...Badan dah melekit...Perut dah kenyang apa lagi tunggu....Balik la umah....mandi...solat...layan Rosyan Noor @ Trilogi Cinta...pastu sabar menanti keesokan paginya untuk memulakan hari Isnin.....

No comments: