Thursday, February 24, 2011

• Dalam lain, Luar lain...

Aku ingat panas sampai malam rupanya hujan lebat sekarang ni.....

Kat luar hujan lebat gila. Nak balik pon kompem tak nampak jalan. Dah la aku ni rabun. Memang cari bala le kalau balik sekarang. Haihhh....time ni la plak ngantuk gila babas...Yang aku nampak sekarang ni bantai ngan selimut kat rumah ja...Dah la bilik aku kat ofis ni adik sikit je daripada peti sejuk...So pepaham jer lah tahap gaban punya sejuk la ni....Nak tdo dalam ni dah tentu teropong ajaib ada. So apa yang aku leh buat.....AS SOBARU MINAL IMAN....yup...sabar kan separuh daripada iman.

Kesabaran ku sedikit goyah saat huruf2 ini dicantumkan menjadi perkataan...Perut lak sakit...dari semalam lagi...huhhhh..apakah ini signal untuk MC esok...hahaha....harap2 tak lah...report untuk next week aku tak buat lagi...kang minggu depan orang lain sebuk melapor aku sebok menggelupor....

Aku rasa, sekarang ni baik aku p solat Asar dulu...sambil2 tu blh minta doa kat Allah SWT minta redakan ujan. Bila ujan dah reda aku blh balik...Bila dah balik, aku boleh tido...So, harus berhenti mencamtumkan huruf disini...Aku mauhu solat dulu...kapan ada masa, ku cantum kan lagi huruf-hurufnya....Daaaaaaa...

No comments: