Wednesday, February 2, 2011

• Selamat Berhari Raya •

Sekejap saja masa berlalu. Harini dah masuk hari kedua bulan Febuari. Dah sebulan berlalu untuk tahun 2011. Macam tak sedar apa pun. Perubahan kalender yang membuatkan aku tersedar dari lamunan. Chehhhh....ayaaattt.....macam insaf jer. Padahal sama jer. nanti habis bulan Febuari cakap macam ni gak. Aku rasa ramai org pon macam aku kalau bab masa berlalu ni. Ye ye je aku cakap kan.

Sebenarnya aku tengah bosan sekarang ni. Tak tau nak buat apa. Kerja aku semuanya dah hampir settle harini. So maknanya selagi takde job baru masuk bilik aku ni, aku akan nganga la kat dalam bilik ni. Buat la apa yang patut. Macam aku buat sekarang. Hupdet Blog.

Esok lak cuti 2 hari. Raya Cina. So sanggap la aku kat rumah kebosanan nampaknya. Layan tenet jer lah 2 hari sampai muntah ijau. Nak p riadah mata pon sure nya banyak kedai tutup. Macam kazen aku cakap " Melayu raya semua kaum tak susah, tapi kalau Cina raya semua kaum pon susah sebab smua kedai pon tutup". So apakah makna kata2 ini. Lu pikirlah sendiri (pinjam jap Abg Bil nya ayat)

Kepada kaum Cina di mana jua anda berada, aku wish u all Eppy Chinese New Year...Tahun ni harap2 ada ong untuk yang lahir tahun RABBIT...hope my 2nd adik ada ong this year...