Friday, February 4, 2011

Jumaat Penghulu Segala Hari



Hari ini hari penghulu segala hari. Hari yang penuh barakah. Yang pasti arini still choti. So Duk lepak kat umah je lah aku. Tak tau nak buat apa. Lagi tak tau nak p mana. Susah kan kalau orang yang hobi duk umah 24jam sehari ni. TAk pe duk umah lg selamat lagi kat luar tu...

Apa yang aku boleh buat harini on9 sampai juling, tengok TV sampai abis siaran, makan selagi ada stock makanan, solat tepat masuk waktunya....pastu tdo bila dah tak leh buka mata. Huhuhu.....ni lah jadual yang akan aku lalui dalam masa 24jam ni...dan akan di repeat sebanyak 2 kali lg...untuk Sabtu n Ahad...hahahaaaaaa.

Tadi aku layan WHI. Best la gak topik pasai Raya Cina...Chongsam la...Yee Sang la....aku pon baru tau la pasal Yee Sang ni.... Kalau nak bekenalan ngan Yee Sang p la kat sini.

So ni lah Yee Sang...

*Pic hasil Google

*Pic hasil Google

*Pic hasil Google

Rasa macam sedap jer...Sbb byk vegiterian...tp yg tak tahan tu daging, isi ikan tu smuanya mentah...adik bradik Shushi gak la ni...heee....tak leh trima tol anak tekak aku...So kalau nk makan buat la Yee Sang versi melayu...

So ok lah...aku nak p buat Yee Sang jap...tengok gambar ni terus lapaq weh...so slamat bercuti kepada semua yang masih bercuti. Kepada yang bekerja tu apa leh buat kerja je lah.....


Selamat Tahun Baru China

Happy Rabbit Year


No comments: