Wednesday, December 22, 2010

• Hujung Tahun Memang Macamni...

Bulan Disember adalah bulan kalut dalam dairi kerja aku. So disebabkan kerja yang macam kalut ianya bisa menganggu kelancaran xtvt harian aku. Dan bulan Disember 2010 ni pon macam banyak family xtvt yang aku kena join. Kalau tak join memang tak doser tapi kurang sopan jer.

Minggu lepas, mummy ngan daddy ku datang buat lawatan sambil beramal ke umah anak gadis mereka di Penang ni. Maksudnya umah aku ngan adekku la. Tu bukan lawatan kosong k. Sebabnya ada invitation kenduri cousin ku di Sungai Dua. Dah dekat sangat ngan umah anak-anak, takkan nak tdoq otel lak. Kang ngajuk anak-anak susah nak pujuk. Lagi-lagi aku. Memang juara ngajuk. Dah la anak pompuan dua orang jer. Kalau dua-dua pon ngajuk dah tak de anak pompuan lain. Tu lah pasainya depa pilih otel yang tak dak bintang ni sebagai persinggahan. Walaupon takde bintang, tapi servis memang tiptop k...Huhhh...macam banyak masa jer aku duk mengarang ni..Padahal curi-curi jer ni...

Banyak entry yang terbengkalai. Semuanya tak di post kan sebab tak sempat nak upload gambar. InsyaAllah akan mencari masa untuk mengupload semuanyanya secara serentak....ok cukup lah untuk aku lepas kerinduan nak meng'POST' entry hari ni....Jom sambung buat kerja balik....

No comments: