Tuesday, June 2, 2009

•Berkatilah mereka Ya Allah•

Macam biasa, asal bosan buka blog. Asal buka blog tak bosan. Kenapa? Hanya aku je yang tau jawapannya.

Tengah-tengah duk geledah laci kat ofis ni, aku terjumpa lah plak himpunan kad jemputan kawin dari member-member sekolah rendah sampai la universiti. Sungguh banyak. Sumpah tak terpegi aku. Yang jauh-jauh tu sory naik lori la. Kompem tak pegi nye. So meh la aku wat enty untuk wish kat "Big Day" korang ye sebagai pengganti diri aku yang di perantauan ni. (konon-konon jauh)...

Selamat Pengantin Baru dan Bakal Pengatin Baru
untuk


Zila & Hazoo
( 31 Mei 2009 )

Husny & Azlin
( I Jun 200-9 )

Husna & Ishak

( 6 Jun 2009 )

Yana & Amsyari
( 13 Jun 2009 )

Semoga berbahagia kekal abadi ke anak cucu dan
dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.

zwani.com myspace graphic comments

No comments: