Monday, November 15, 2010

• Uncle Seekers cari publisiti murahan •

Apa la nak jadi ngan manusia sekarang ni...

"Bukan mengaibkan tapi hakikat"... inilah yang si Pemburu Hantu tu cakap. Perlu ker semua pendedahan ini dibuat secara terang-terangan berserta gambar-gambar mengaibkan. Takkan lah dia tak boleh membezakan macaman AIB dan macamana HAKIKAT.

Tak kisah lah apa yang berlaku antara dia dan Mantan Permaisuri Aisyah tu, tapi tak yah lah nak dedahkan secara umum macam ni. Aku tak namak pun pendedahan ni dibuat tanpa motif. Nampak macam bermotif jer. Walau pon tak kena kat aku mahupon sedara mara aku, sebagai seorang manusi, lagi2 perempuan, malu ooo bila cerita personal yang agak privacy dicanang sesuka hati oleh orang yang "dipertanggungjawabkan"....

Mula-mula aku baca entry si Uncle ni aku memang terkejut. Tapi bila dah beranak pinak lak entry "cinta syyhh" dia ngan Mantan Permaisuri Agong tu, aku jadi kesian lak kat Ex-Permaisuri tu. Apa Mantan Permaisuri tu tau ker tak yang cerita peribadi dia sedang hangat diperkatakan siap ngan bukti bergambar lagi tu.

Gambar ni aku ambik tanpa kebenaran bertulis dari Cik Linda...

Harap2 Allah buka la pintu hati pemburu hantu tu untuk tidak terus galak menceritakan kisah cinta dia tu. Apa dah tak dak hantu di dunia ni dia nak buru sampaikan manusia pon jadi mangsa keadaan. Dah2 la tu nak buat pendedahan. Ramai pon orang dah tau. Bukan kau dah tau sebelum cerita kluar pon dah ratusan ribu mengunjungi blog kau.

"To seek the truth"...Ini yang engkau cuba praktikkan. Aku rasa tak sesuai la Uncle. Kalau betol skalipon percintaan kau ni tapi cara kau sampaikan tetap salah di mata aku.

Apapon special thanks to rotikaya coz buat back-up in case sumting happen ngn blog hantu tu...aku pon mula-mula baca di sini (KLICK)...



No comments: