Saturday, January 1, 2011

New Year D Kroh

Salam Tahun Baru...Semoga tahun ini lebing baik daripada tahun-tahun yang lepas...

video

Tahun ni sambut New Year ngan mak, ayah & adik...so layan bunga api sampai 12 suku. Pastu round2 pekan perabih minyak kereta. So layan je lah bunga api sempena sambutan tahun baru 2011 di perkarangan padang Majlis Daerah Pengkalan Hulu.


video

Kira banyak gak la bunga api yg pihak majlis bakar malam tu. Kira apa setahun sekali berbelanja sakan. Tapi apa yang pasti saban tahun ada jer perubahan kat Daerah Pengakalan Hulu tu.


video

So layan je lah vedio bunga api yg aku sempat rakam malam tu. Aku pun bkn duk tgk screen pun waktu tengah rakam. Lenguh weh asyik duk mendongak. Tapi rasa macam ok jer la...Semua masuk screen...Tak dak la tangakap gambar langit kosong...

video

So selamat menempuhi 2011 untuk aku dan semua insan di dunia ni...Semoga akan sentiasa mendapat keberkatan dari Allah SWT....

No comments: